Ads 468x60px

Asociatii

Complect Imobile Cluj -
Contabilitate Asociatii de Proprietari Cluj

Efectuam toata gama de servicii administrare financiar-contabila asociatii de proprietari Cluj cu care avem contract, dupa cum urmeaza:
Organizarea contabilitatii in partida simpla conform prevederilor legale si intocmirea registrelor specifice
Intocmirea declaratiilor privind contributiile datorate de asociatiile de proprietari si depunerea acestora
Administrarea fondurilor banesti constituite de asociatie si a bunurilor acesteia
Repartizarea cheltuielilor comune si intocmirea notelor de consum individuale
Incasarea cotelor de cheltuieli comune atat in numerar, cat si prin plata la ghiseele bancare avand nota de consum cu cod de bare
Plata facturilor si a taxelor si impozitelor datorate de asociatiile de proprietari
Intocmirea la solicitarea conducerii asociatiei a rapoartelor necesare verificarii financiar-contabile de catre cenzori
Intocmirea si prezentarea in adunarea generala anuala a asociatiei de proprietari a raportului privind administrarea asociatiei pentru anul precedent
Urmarirea derularii contractelor de inchiriere pe care asociatia le are pentru elemente din proprietatea comuna.
ASIGURAM LA PRETURI AVANTAJOASE SERVICII PROFESIONISTE SI DE CALITATE DE ADMINISTRARE A ASOCIATIILOR DE PROPRIETARI.


IMPREUNA PENTRU CONFORTUL DUMNEAVOASTRA!